Direktlänk till inlägg 31 juli 2008

Oh du jävlar ;o

Av gctv - 31 juli 2008 14:40

Torsdag

kl: 14.41


Nej men hallåå mina läsare ;o

Det va ett jävlans långt tag sedan jag satte mina fingrar på språng och skrev blogg ;o   jag har fullt upp, jag har packat och skyndat mej för att vara med Isabelle, jag e nämligen i GBG just nu ;o

Jag åkte i fredas ;o

Det va skönt, jag sov hela resan nästan så jag va inte medveten om att det tog timmar att åka ^^


Jag skrev inte så speciellt mycket då jag va hemma i Sundsvall heller för att vårat internett e helt jävla fucked up ;o     Måste tvinga pappa att formatera om den skitsaken ;o


Men iaf, jag ska alldeles dra till stranden med Gudmord, Gudfar, och mina föräldrar :) <3  Vi ska tydligen stanna där och Grilla, min gudbror e och jobba så jag har ingen att vara med för tillfället, men ikväll så ska jag kanske träffa Michaela som också är i GBG. (www.piamichaelaengstrand.blogg.se)

Vi ska fiska krabbor i näset antar jag mwihi, det är riktigt kul.

Sen kanske jag ska träffa Patrick en liten snabbis :D



Men nu måste jag tyvärr sluta, jag loooovar att börja skriva vad jag har för mej på dagarna ;D Jalla puss hej :D



psss...  jag har solat i två timmar, och ennu mer sol och bad blir det på stranden :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gctv - 5 augusti 2008 12:21

Tisdag kl: 12.22   Tjuuu ;D     nu sitter jag och snakkar med madde, hon sov här i natt, och vi låg och titta på Shutter ;D den va riktigtjävla bra faktist! Ett litet tips till er som gillar skräckfilmer =) det har inte hänt så mycket annat än en sta...

Av gctv - 2 augusti 2008 02:18

Fredag kl: 02.19   Heeeeeeeeej!!!!! hur ståre till? Idag hare vare så jävla chill ;D Först åkte jag, mamma, pappa, alex och alex pappa till SiSjöön och bada ett litet tag innan Alex skulle börja jobba, vi paddla lite då vi satt i den uppblåstbara b...

Av gctv - 14 juli 2008 14:09

Måndag 14/7 kl: 14.10   Helluu mina läsare ;D hur ståre till? Själv har jag ganska så ont i huvudet. En förfärlig mensvärk har jag haft i två dagar nu, och jag e riktigt glad att den har upphört idag ;o Jag et inte vad jag orkar att hitta på idag, ja...

Av gctv - 12 juli 2008 22:42

Lördag 12/7 kl: 22.43   Shuu, just nu så sitter jag och snakkar med Sumpan i telefon ^^ Maha, han vandrar i stan :P Själv sitter jag hemma och har det tråkigt. Carla här vid min sida :) Jag har inte gjor något speciellt idag förutom att jag har vare...

Av gctv - 12 juli 2008 00:27

Lördag 12/7 kl: 00.27   hejsan, jag sa vakna tidigt imorn, ska på stan med mamma, och jag kan fan inte sova, BLÄÄH! jag vill vara trött, men nej nej jag kan inte, jag orkar fan inte! Sitter nu bra uppe och gråter över mina kännslor. Fattar inte hur j...

Presentation

Omröstning

Vad tycker DU jag har för stil?
 Egen stil
 Fjortis ^o)
 Emo O_O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards