Alla inlägg under februari 2008

Av gctv - 27 februari 2008 18:24

Onsdag kl:       SWE: 18.25     CHILE: 12.25


Nu sjukar jag, jag moer lite bettre faktist. men BLEEE, jag orkar inte vara sjuk. jag vill helt seriöst oeka hem till Sverige, att vara utomlands i 1 moenad tror man först e för lite, men doe man väl har vare utomlands i 1 moenad soe är det för mycket. hehe.     soe skönt att jag inte gör samma fula grimarser doe jag sväljer.  Jag orkar inte skriva noe mer. jag oeker iaf hem snart och det ska bli en överaskning till vissa utav mina kompisar thihi ;D       jaja, jalla hej !

Av gctv - 27 februari 2008 18:24

Onsdag kl:       SWE: 18.25     CHILE: 12.25


Nu sjukar jag, jag moer lite bettre faktist. men BLEEE, jag orkar inte vara sjuk. jag vill helt seriöst oeka hem till Sverige, att vara utomlands i 1 moenad tror man först e för lite, men doe man väl har vare utomlands i 1 moenad soe är det för mycket. hehe.     soe skönt att jag inte gör samma fula grimarser doe jag sväljer.  Jag orkar inte skriva noe mer. jag oeker iaf hem snart och det ska bli en överaskning till vissa utav mina kompisar thihi ;D       jaja, jalla hej !

Av gctv - 26 februari 2008 05:09

Tisdag kl:     SWE:  05.09     CHILE:  01.09


Nej men GODDAGENS. hehe, jag kom visst ihoe att jag hade lovat att jag skulle boerja skriva mkt, hehe, jag har visst inte gjort det poe noera veckor, elr dagar elr vad det nu e ;P

Men i mars lovar jag att jag ska skriva mkt foer doe e jag hemma.

aa, men iaf, jag har just nu feber, har haft det i 3 dagar. TACK VARE EN IDIOTISK ECKLIG JEVEL SOM VAR TVUNGEN ATT HOPPA POE MEJ... som jag inte tenker ta upp..... om inte senare.

Jag har halsiss flussis, BLEEA... elr kanske lite mer en halsfluss eftersom jag goer poe PENCILIN nue :( USCHA. haha, men det smakar inte men det e otrevligt. har jekligt ont i halsen, naer jag sveljer soe ser det ut som att jag har etit 20 citroner poe noera sekunder. goer soe fula grimnarser. min bror har t.o.m tage ett kort precis doe jag svalde som jag .... KANSKE voegar ladda upp, haha!

Just nu soe svettas jag, nyss froooes jag, och mina svettbomber som e bloeta nu visar bra tecken poe att min feber hoeller poe goe ner :)

jag vill inte frysa foer... det betyder att min eckliga feber stiiiger. men nu kenns det som att jag sitter i bastu... HELT SERIOEST.

Idag gick jag poe stan foer att undersoeka min hals... ett barnsjukhus som finns haer i Viña. jag oekte ner med min mamma och min slekting som e nonting till mej som jag inte vet vad eftersom jag har inte koll poe mammas sida,  haha, soe jekla mkt folk. 12 syskon har hon:O och dom har barn och dom har barn och HELA TJOFFSET haha ;D  aa men iaf, det enda jag kan sega e att den hear tjejen liknar JANET JACKSON, jekligt mycket ;D

haha, iaf. vi gick till sjukhuset, jag blev undersoekt i halsen, sen gick vi till Cruz Verde som e ett apotek hear i chile, och Cruz Verde betyder foer dom som vill veta, GROENA korset istellet foer ROEDA korset hehe :P haha ;P

sen oekte vi hem och sen tog jag pencilinen, och sen NU E JAG HAER :D jag orkar inte beretta hela dagen detaljerat, plus att jag inte har mycket att beretta. aja, nu sitter min TIO och aeter vatten melon brevid mej, och jag vill me haaa , men mamma seger NEJ BROOED... fuck fuck fuck :P

jag skriver mer imorn elr soe. PUSSA jalla hej ;D

Av gctv - 8 februari 2008 01:48

Fredag kl: 01.48


Nu sitter  jag med mina kusiner och lyssnar po världens finaste CANCION. <3

vi hemma hos vora kusiners kusin med poolen. och han sa att han skulle lota oss bada i han pool po natten.  sen nu nyss typ so sa vi, kan vi fo kolla voran mejl en snabbis. han ba ja. och han hade ju liksom sagt att vi sagt att vi skulle fo gora vad vi ville. so sen efter att vi kollat voran mail so froga vi om vi kunde fo bada ... han ba NEJ!!!   do vart vi tyst... sen sa miin ena kusin. meeen... han ba, va sa du. om du seger so for du oka hem. vill du oka hem ?  vi ba ööö.... sen gick vi in.

men jag skriver imorn elr so. jalla hej

Av gctv - 6 februari 2008 17:39

Onsdag kl: 17.39


Chile yaooo, nu e jag i chile, det va ett jjeekligt longt tag sen jag skrev.  ska ta och ta kraft po mina fingrar och skriva lite mer :D    nu har vi iaf vare her i en och en halv vecka. Vi har vare po stranden, och vi har sola och vi hara bara Chilla... det e  fett myket med soft. jag elskar Chile. Nu po Lordag so ska vi oka till Quillota. ;D yeiiiiii! 

thihi, till mina andra kusiner och nu senare ikvell so ska jag oka hem till min farmor och och farfar och vara med mina kusiner som jag elskar MEST av allt... sen so ska vi hitta po nogot... sen so sover jag der och imorn so kommer min tremenning som e typ hoegsta chefen poe polis tjofsett OCH HAN HAR POOL och grejer... GOOSH vad mys det kommer bli... for jag komer sova derm ed mina tvo kusiner... foer min tremenning sa att han ville ha oss der en dag tidigare for att vi skulle kunna njuta av poolen sjelv innan dom andra vuxna kommer dagen efter och ska grilla och bada :D  for jag ska sova der med mina tvo kusiner tills po fredag ;D jag skryter som en tont... men jag moste bara eftersom jag aldrig brukar vara i chile och det e fett mycket med VARMT och SKONT... elska Chile fan :D    jag har nog inte so mycket mer att skriva ... jag kan skriva mer do jag oker till Quillota elr do jag e der... puss jalla hej ;D 


kl: 17.50


Nu har jag trokigt. jag har ont i magen for  att jag e mett... jag e skit redd ockso... och dom som vet veet... varfor det er so :)

Jag ska sega till mamma att jag e redd...orkar inte vara redd lengre. det kenns som att jag aldrig kommer sluta leva med att inte vara redd.

Plus att jag e troott... och jag e po menshumör. jag e arg. och jag iriterar mej for ingenting. JÄVLA MENS !!!!  jag hatar mens.. det borde inte finnas. men iaf. vi ska snart oka hem till farmor och farfar... jag skriver mer imorn elr do jag oker till quillota. jalla hej


 kl: 18.19


Nu sitter jag och snakkar med lite folk. vi ska snart oka till farmor och farfar... och dom andra ska oka till quillota... jaja.. jag skriver sen hejdo

Presentation

Omröstning

Vad tycker DU jag har för stil?
 Egen stil
 Fjortis ^o)
 Emo O_O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards