Direktlänk till inlägg 6 juli 2008

The day after the big city party ^^

Av gctv - 6 juli 2008 13:07

Söndag  6/7  
kl: 13.07


Hellu alla läsare ^^  

Sitter och e trött nu ja. Jag har vare en otroligt hemsk bloggerska, jag vet.

Jag va på gatufesten igår. OCH DE VA SÅ JÄVLA CHILL <3

Ni ska bara veta hur roligt det var.



Jag började kvällen med att gå och titta på Håkan Hällström med Isabelle, Amanda & Elin.   När vi gjort det så gick vi nån sväng.  Jag och Isabelle blev hungrig så vi sa till Elin och Amanda att vi skulle käka, vi drog till kebab city och käka :)  elr vi dela på en tallrik ^^

Sen när vi käkat klart så drog vi in på madhous, va där inne i typ 3-4 timmar och ba dansa och GAAAAH, så jävla kul.



Jag träffa Sumpan och hans polare där såklart också ^^  det va chill, jag dansa med dom ett ganska så långt tag uppe på nå bredbands... ehm..tunner?, vet inte riktigt om man kan kalla det tunner men skitsamma, jag tror ni förstår vad jag menar.



Hehe, vi PUTA MED rumperna så lite folk ramla av på bredbandstunnan så vi kunde få plats XD


Seeeeeen, jag hoppa ner efter ett tag då de kom lite annat folk på, gick runt med Isabelle då för Elin hade gått och träffat någon kill kompis.


Vi ställde oss i skummet XD haha, då hade de komme en kille och börja dansa med mej, bakom mej, sen kom skummet i mitt annsikte och jag fick panik, kunde inte andas.. försökte komma ut.. men han höll i mej jag ba GAAAH! DROG MEJ loss till slut, sen såville jag inte släppa taget om Isabelles hand, jag drog ut henne, HAHAHAHAHAH vi ställde oss på kanten det sved i ögonen lite sådär (för maskaran åkte in och skummet).


Vi börja garva så jävla mycket för att vi kände oss så fula. HAHAHA!

Bara står där i mitten, skummet kommer till slut, vi får panik, jag kommer ut ur skummet, ser inte Isabelle, jag håller i hennes hand så jag reagerar och drar i den så PLOPPAR en skummig snögubbe ut hahahah!



det va iaf ehn otrolig minnesfull natt ^^

Åkte hem vid 3 :)  de va så jävla CHIIILLLLLL!


Mötte mycket fina pöjkar där också ^^






plus att jag gick och prata med mersiha ett tag, medans madde stog och myste med sin lilla pojke ^^


Sen så snakka jag med madde.

Madde presentera inte MEJ för HAN! så jag presentera mej själv XD

HAHAHAHAHA!



Men jag skriver lite senare.

Nu vart det ett långt inlägg, ni får ursäkta, hoppas ni orkar läsa ^^

Pusssss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gctv - 5 augusti 2008 12:21

Tisdag kl: 12.22   Tjuuu ;D     nu sitter jag och snakkar med madde, hon sov här i natt, och vi låg och titta på Shutter ;D den va riktigtjävla bra faktist! Ett litet tips till er som gillar skräckfilmer =) det har inte hänt så mycket annat än en sta...

Av gctv - 2 augusti 2008 02:18

Fredag kl: 02.19   Heeeeeeeeej!!!!! hur ståre till? Idag hare vare så jävla chill ;D Först åkte jag, mamma, pappa, alex och alex pappa till SiSjöön och bada ett litet tag innan Alex skulle börja jobba, vi paddla lite då vi satt i den uppblåstbara b...

Av gctv - 31 juli 2008 14:40

Torsdag kl: 14.41   Nej men hallåå mina läsare ;o Det va ett jävlans långt tag sedan jag satte mina fingrar på språng och skrev blogg ;o   jag har fullt upp, jag har packat och skyndat mej för att vara med Isabelle, jag e nämligen i GBG just nu ;o J...

Av gctv - 14 juli 2008 14:09

Måndag 14/7 kl: 14.10   Helluu mina läsare ;D hur ståre till? Själv har jag ganska så ont i huvudet. En förfärlig mensvärk har jag haft i två dagar nu, och jag e riktigt glad att den har upphört idag ;o Jag et inte vad jag orkar att hitta på idag, ja...

Av gctv - 12 juli 2008 22:42

Lördag 12/7 kl: 22.43   Shuu, just nu så sitter jag och snakkar med Sumpan i telefon ^^ Maha, han vandrar i stan :P Själv sitter jag hemma och har det tråkigt. Carla här vid min sida :) Jag har inte gjor något speciellt idag förutom att jag har vare...

Presentation

Omröstning

Vad tycker DU jag har för stil?
 Egen stil
 Fjortis ^o)
 Emo O_O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards