Alla inlägg under december 2007

Av gctv - 30 december 2007 21:46

Söndag kl: 21.45


Nu sitter jag vid MSN medans Alex sitter och ringer till dejtlinjen och gör the grudge ljudet.

Osså spelar han in och grejer haha :P jag får hets vissa grejer. för jag vill att han ska snakka som en tjej och det är så fult . :P

Hehe, nu e jag rädd, blabla, skit samma, imorn e de nyår. det e lite spännande.. det blir väll cider drinking sen blire väll champange och lite bilder och jaa :D

Jag längtar inte precis... vet inte varför. är typ nervös över nått.. -.-'

J0bbigt. men jag skriver mer sen, ska nog gå och snakka lite med MAMI. Jalla hej!

Av gctv - 29 december 2007 12:20

Lördag kl: 12.21


Nu sitter jag här på golvet och känner mej ofräch. mamma och pappa sitter där nere i köket och snakkar med yvonne och coteco. Alex duchar och jag svettas haha :P jag måste nog också ducha av mej, men han tvättar håret..tror jaf -.-'

Men iaf, jag sitter och har det tråkigt JUST NU, idag så ska vi nog gå på stan. jag vet inte riktigt vad vi ska göra men mamma sa att vi skulle dra ner och yaoo, kolla lite, och då har jag bestämt att jag ska ha en glass haha ;D

Jag e så ful, om jag minns rätt så tror jag inte det finns så många affärer häär på stan, som i sundsvall. men iaf, man måste ju tänka possitivt endå om det nu inte skulle finnas.

sitter och snakkar med JossanK. på MSN, saknar den där tjejen.  min barndomspolare och grejer. vi har inte snakkat sen i somras.. och det är farligt länge tycker jag.

Nu sitter jag och kladdar TYCKER JAG. jag skriver om så mycket som inte är intresant så ni kanske inte orkar läsa. haha :P men jag skriver mer sen då jag kommer hem elr så, för nu så måste jag välja kläder innan jag ska ta mej en dusch .. hehe puss hej :D

Av gctv - 28 december 2007 16:27

Fredag kl: 16.27


Nu är jag i GBG, vi skulle typ egentligen gå ut med mami alex och yvonne men det jag vet inte om det blir av för mamma sa att vi skulle käka först... GAH, vi åt typ lunch nyss ... klockan 14.00 jag tycker det är nyss iaf gahaha, satt nyss och cama med madde på MSN men den där tjockisen skulle gå och äta midda ( Pizza ) gehehe ;D men iaf, jag har tråkigt nu för att jag har typ sove heeela resan hit och lite då jag kom hit. försxta dagen e alltid pissseeeed oofff... aaop, men aop... hoppelihopp... iaaop, men jag ska nog fortsätta kolla på lite fula Filmer på Youtube med Alex... Jalla hej!

Skriver mer sen !


kl: 01.18


Nu står alex brevid mej och kollar igenom min mobil lite granna, det är sent men vi ska nog inte lägga oss än, haha ;D just nu så sitter jag vid hans bärbara dator och bar sitter... medans han står och kollar på min bajsvideo på MOBILEN hahaha han e så fuul.

Men nu ska vi väll hitta på nått hejdå ;D skriver mer sen ;D elr imorn då jag vaknar... jalla hej


kl: 03.24


Nu sitter jag och snakkar med Dennis Hammar på MSN. sen så sitter alex i sin säng och lyssnar på inspelningar på min mobil från dejtlinjen, men nu ska vi sova... vi e trötta, de e fö fan seent... skriver imorn ( eller senare idag ) då jag vaknar jalla hej !

Av gctv - 25 december 2007 14:46

Tisdag kl: 14.46


Fy fan vad det är tråkigt dagen efter JUL ... jag får panik. och madde som är så fucking osocial. GAHAH  men jaja , jag skriver mer sen, ska se om jag når issa .. har inte sagt GOD JUL till den där lilla pruppen :)

Av gctv - 24 december 2007 11:06

Måndag kl: 11.05


Nu ligger misse och spinner framför mej här på databordet XD ;P

Älskar dej YEEIIII älskar kissseeppiiisen ;D haha men idag ere JUL ;D yeeeii, men jag skriver mer sen, hejdå ;D

Av gctv - 23 december 2007 10:08

Söndag kl: 10.08

Imorn är det juafton, jag längtar, men det är inte så märkvärdigt som då man var liten.  mem det enda som jag värkligen längtar till är pirrig heten och minnerna man får tillbaka då man kollar på KALLE ANKA ;D HAHAHA , det är det bästa med hela julen, det där med julklappar är väll också sådär roligt. men det är ju bara roligt för stunden, för sen är ju hela julen slut.

Aooop. idag lir det väll förberedelser med familjen här hemma, allt ska vara städat och JULrent haha ;D men nu måste jag sluta, jag tror jag ska fortsätta snakka med Zhara på msn, sen så blire nog städ för mej med fast änatt jag städade mitt rum igår.. Jalla hej.



Shit vad jag saknar dej Pelle, nu e de sju månader sen du försvann... detta är en fucking dag att minns för livet, tänker aldrig glömma dej my love. du var en mycket stor del utav mitt hjärta. den kommer alderig någosin försvinna, för då försvinner jag, du kommer alltid finnas inom mej Pelle Tapia <3

23/5-07// pelle tapia lämnade oss :'(

23/6-07// 1 mån sen pelle dog :'(

23/7-07// 2 mån sen pelle dog :'(

23/8-07// 3 mån sen pelle dog :'(

23/9-07// 4 mån sen pelle dog :'(

23/10-07// 5 mån sen pelle dog :'(

23/11-07// 6 mån sen pelle dog :'(
23/12-07//7 mån sen pelle dog :'(

Kl: 15.01 PRICK, vi kolla på klockan.

Av gctv - 20 december 2007 12:11

Torsdag kl: 12.11

Nu har vi nyss städat våra skåp. Idag var det ingen skoldag, det är typ fritt.. hehe vi gjorde roliga aktiviteter idag, sen så aaop, tror jag sa på stan med Fatima, Michaela, Isabelle & Tova. Hehe.

Lite pinsamt att åka ner till stan en gång till då jag har vare där varje dag hela den här veckan, men jag ska nog fortsätta köpa presenter till min familj, elr kompisar, ska försöka hitta en julklapp till Madelene & Issa.

AAAAOOOP. men , a , jag har inte så mycket att skriva om just nu, men jag skriver mer sen då jag kommer hem elr så om pappa inte sitter där och dampar över att jag inte får sittta vid datorn. Jaja, Jallla hej !

Av gctv - 19 december 2007 12:08

Tisdag kl: 12.08


GAAHAHAHA jag måste bara berätta, igår så var jag på stan med Issa, sen gick hon och mötte Jessica eftersom hon fyllde år. och eftersom Michaelablev dissad av sin kompis som hon var med på stan med så gick hon med mej, sen möttes vi alla fyra på MacDonken, sen så gick vi runt, jag och issa och michaela hade tidigare sett 11 åriga små skitar stått och snatta örhängen på GinaTricot.  men iaf, vi följde eftersom tjejerna till H&M sen så tänkte dom ta en BH. sen så prövade dom någn tröja, då gick vi alla fyra in i en klädhytt brevid, issa satte sej på  golvet oc kollade så att ingen utav dom hade gått ut. hon sulle känna iigen dom genom att dom hade likadana skor som henne, sen så stog jessica vanligt och snakka som att vi testade nått, sen så satte jag mej på den där stolen där inne och Michaela stog på mina axlar och filmade på dom, vi hade till och med bevis på att dom höll på trycka ner en massa saker i väskan, men ena tjejen som stog upp och typ täckte den lilla tjejen såg att vi filma hahah, så då gick vi ut. Sen så tverka vi alla fyra om vi skulle säga nånting till dom som jobbade där, men jag sa det endå, fast det kändes lite taskigt, men jag sa fördom som jobbade där började samla sig vid våran klädhytt där vart vi alla 4:a var..  så vi sa så att dom inte skulle missätänka oss för nått som vi inte har gjort. då ssa dom okej, då frågade tjejen som jag sa till vart dom stog och prövade kläder någon stans... då pekade vi alla 4:a vart. sen gick vi till några klädhyller och lottsades kolla, då ko dom ut, sen så snakkade tjejen med dom men vi vet inte vad dom sa, för tjejerna fortsatte in till affären , med någon BH, då gick hon efter ( kassörskan ) diskret och kollade på dom, då ropade hon på vakten, sen så stog  vi också där, sen så gick dom ut med en BH i handen, då sa vakten, höll hon inte i en BH i handen nyss ? kassörskan ba .. joo, gjorde hon ?  vi 4;a baa aa tror det, han följde efter ut, och vi haka på, då såg vi att tjejernahade sprungit in brevid intersport.. ni vet intersport som e brevid McDonken ? aa där finns det nån dörr som man kjan gå in i om man ska till nått kontor elr vad det är. Men iaf, aa man såg hur dom försökte springa iväg men vakten gick sakta efter så dom stog kvar där inne, vakten gick in och snakka med dom, sen så typ bad han dom följa med, vi stog på  avstånd så vi inte skulle bli inbandade, men iaf, dom gick in, sen så stog vi ute, då såg vi att dom pratade där vart dom hade gömt BH:n, då läste jagh på lill tjejens läppar att dom sa att vi filmade, men vi brydde oss inte så mycket för vakten typ brydde sej inte haha ;P  sen så gick dom, dom kolllade på oss med nå rädda blickar utan  något speciellt intryck i dom, dom var nog bara rädd och  dom saingting utan ortsatte att gå till nån glasögon affär, gaahaahaha dom vart nog så rädd så att dom gick in i vilken affär som helst ;P sen gick vi alla 4:a in igen, jag gick till den kassörskanb jag hade sagt till och frågade hur det hade gåt, och hon sa att det var santdet vi sa,, dom hade tänkt att t BH:n .. vi ba aa bra, sen när vi gick ut så var tvi alla 4:a alltså Jag, Michaela, Jessica & Issa skit glada, vi börja pipa och krama varandra, hahaha ;D vi hade liksom hållt koll på dom där skitungarna hela tiden... typ då vi va på stan, det var kanske i 3tim vi följde efter. haha ;D vi gjorde så att dom åkte fast. och dom var inte diskret heller, dom gömde smycken under tröjorna på Gina och grejer , så ja issa och michaela såg.. hahaha så jävla fult.

Shit vad jag har skrvit, men nu vet ni, det var nått som jag bara ville berätta. så ni vet hahah ;D
Jag har vare på stan fyra dagar på raken, jag vet inte om jag vågar följa med Zhara Nilsson på stan, dom kanske börjar tro nått illa om mej hahaha XP

Skulle endå aldrig kunna ta något.  Men iaf, jag ska följa med henne på stan för hon ska kööpa julklappar, jag tror jag ska be henne följamed mej hem så jag kan hämta pengar så vi kan fika elr nått. så jag också kan köpa julklappar till min älskade familj hahaa ;D jag vill köpa nått fin till min bror iaf, han har förändrats skit mycket och blivit skit snäll, men jag skriver mer sen, Puss hej! <3<3<3

Presentation

Omröstning

Vad tycker DU jag har för stil?
 Egen stil
 Fjortis ^o)
 Emo O_O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards