Alla inlägg under mars 2008

Av gctv - 31 mars 2008 11:48

Måndag kl: 11.47


Nu sitter jag i datasalen med bara isabelle <3  VÄRLDENS BÄSTASTE VÄN..

 Ingen annan har komme.. inte för att det kanske kommer gör adet men enå. Det är bara vaktmästaren som e här. LEO, han e skit snäll och han är alltid så rolig mot mej och isabelle, han älskar oss hahahahaha !  

Blä, jag bara tjaddra på, märks att jag inte har skrive på rätt så länge. jag lovar varje gång att jag ska skriva.. men det e så tråkigt att skriva då jag e hemma, för då e jag inne på msn och där har jag en massa folk jag kan snakka med, då ere inte lika kul att skriva blogg som på skolan, för på skolan har jag aldrig någonting att göra. Plus att det kanske inte är fullt så roligt att läsa att jag e på skolan hela tiden XD samma jävla sak hela jävla tiden.. skolan skolan skolan skolan


Jag slutade skriva här ett tag för att jag trodde ingen läste den här bloggen,så jag skeeet ire ett tag, sen visade min broder mej att man kunde kika på hur många det är som har besökt mej och grejer... och det ändra ju på allt. om man vet att det är fol som läser det man skriver så ere ju alltid kul att fortsätta skriva om sitt liv och sina dagar :)  

Hah! kom att tänka på en sak,  att skriva blogg som jag/du gör, det är som att skrva en dagbok, fast du delar med dej utav det till adra :) det e lite mys fakstist.. tänker bara sånna idiotiska saker då jag absolut e rastlös ;p   nu ska jag möta issa på BOMBJACK ska vi se vem som vinner, ;D haha geeks vi sääs puss jalla hej

Av gctv - 19 mars 2008 12:04

Onsdag kl: 12.04


Hehe,. glömde skriva igår då jag kom hem, men iaf, jag e irriterad för att våran jävla syslöjdslärare säger att hon inte kan öppna syslöjdssalen då vi frågar för att vi behöver grått garn till SVANSAR :P hahaa ;D vi ska faktist ha det imorn. nu kom vi den tredje och sista dagen och hon ba,. fårj ag äta i tio minuter till ?  GOOSH... va nära på att kasta ett grönt fult äpple i fejjan på henne som låg på ett fruktfat i personalrummet... haha ;D   men hon e endå snäll men cp:eigt seg. 

Idag ska jag på stan igen, hahaha, hittade inte randiga strumpbyxor som va svart och vit. ska gå med mamma idag. jag va stressad igår och kollade lite snabbt med isabelle. idag ska issa med igen men nu ska min mami också med :D myys ju ;D <3   

Vi måste köpa tänder, och grejer... FUCK, jag känner mej stressad över att jag och isabelle inte kommer hinna. Men iaf. jag skriver mer sen då jag kommer hem elr så.   och nu lovar jag... TYCKER det e så drygt att skriva blogg då jag e hemma. ;o   jaja, jalla hej ;D

Av gctv - 18 mars 2008 14:18

Tisdag kl: 14.18


Nu sitter jag och pluggar NO i bibblan med halva klassen. skönt. vi delar upp klassen i 2 grupper eftersom vi e så många. hehe, men iaf, det går lite sådär för mej. Jag känner mej otroligt lat och arg och jag känner att jag har kryp i kroppen, så om jag inte fattar elr vet hur jag ska skriva en mening så kommer jag dampa. För man ska skriva om en teknsik sak. Och man fick ett papper där man kunde välja mellan lite olika saker. så jag valde Kulskåp, bara för att jag älskar det som finns i haha ;D nee men, älskar mat så varför inte skriva om nått som förvarar det jag äter  ;D

Vi ska lämna in den här läxan efter påslovet.

Vi har maskerad på torsdag. jag längtar faktist :)  för jag ska vara estét mus med isabelle, elr vad man nu kallar det. vi ska ha gråa små söta öron och svart nooos och struligt tuperat håår, vi ska ha färgglada söta kläder. det enda jag måset köpa är svartvit randiga strumpbyxor som jag ska ha till min nya vitröd rutiga klänning. sen ska vi ha en massa spännen, seeeen ska vi ha sånna där halsband som man gjorde då man va liten :) skit sött juu tycker jag, sen ska vi ha MORRHÅÅR och svans. Svansarna ska jag virka förhad faktist. jag e så otroligt äckligt snäll som vill göra det. Fanny en tjej i min klass gillar att knappa på mina tanjenter medans jag skriver


Fanny : lkhnbedå95jm


damp ;D gaha ;D men nu slutar vi. hejdå. skriver då jag kommer hem!!!

Av gctv - 13 mars 2008 10:25

Torsdag kl: 10.26


Nu står jag på kulturmagasinet i SUNDSVALL. jag gick inte till friluftsdagen idag på skolan eftersom jag fick reda på det alldeles för sent. Och isabelle palla inte gå i slaskvädret så nu ska vi plugga på här på kulturan istellet. Jag kolla alldeles nyss på min bror på som hade uppvisning här ... men jag ska sluta. det finns folk som vill ha den här datorn. jag skriver lite senare.

Av gctv - 10 mars 2008 12:16

Måndag kl: 12.17


Ja nu sitter jag här på skolan igen. TILLBAKA i sverige... UCHA... kalt som satan. elr just nu så ere fint väder... elr inte fullt så fint, ímorse vare fint väder, det va sol och det var varmt och svalt och MYYYYS. men nu regnar dej och BLÄÄ och jag slår vad om att det kommer bli mycket is imorn, elr så kommer det bli mer slask. känner att jag inte har något att skriva om. Måste bara säga att jag saknar  mina kusiner jävligt mycket . saknar min CATALINA som jag var med och hade så jävla roligt med :( <3 sakna fett mkt. vill till Chile snart faktist. jag vill det. haha, och när jag va där ville jag hem eftersom jag hade vare där så länge. men om jag tänker efter så ska jag bli värsta smart och grejer då jag blir stor. jag ska börja uppfinna saker som ska användas i framtiden :) så att folk inte ska lida som vissa gör nu haha :D jag ska uppfinna en teleporteringsmaskin, så om jag e i sverige och vill åka och hälsa på min familj i chile så går jag bara in i en slags garderobformat rum ställer mej där trycker på en knapp, står i den där slags teleporteringsmaskinen i 15 min sen e jag framme.  för lite måste det dröja. så töntigt om man tror att det komer gå PLOPP snabbt. att flyga tar så lång tid och det kostar så mycket pengar. sen om jag ska kunna komma till t.e.x hem tiill min farmor.. då måste hon också ha ett sånt där garderob format rum som jag kan komma in i då jag e framme. sen om jag ska äta middag hemma. så åker jag tillbaka :D det e bara så JÄVLA Kuul att fantisera sådär ibland haha ;D vem e ploppig ;D  jag e ;D  nöffnöff, haha! jag e osocial just nu, sådär tråkig så att jag bara skriver och skriver. farligt att vara med mej nu, för då är jag likadan fast pratar om allt allt allt allt! BEDRÖVLIGT! haha ;o   men iaf, jag skriver mer då jag kommer hem. internett hetsa igår kväll. elr hela dagen faktist. lite psyk. msn funka men inte liksom själva internett där man liksom... jaao :P haha aa men iaf. jag ska checka det där felet på datorn så snabbt som möjligt så jag kan skriva. tror jag ska formatera om den datorn också. för den e... CP... och behöver utrymme.

jalla puss hej

Presentation

Omröstning

Vad tycker DU jag har för stil?
 Egen stil
 Fjortis ^o)
 Emo O_O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards