Alla inlägg under maj 2008

Av gctv - 31 maj 2008 23:54

Lördag kl: 23.58


Jaa hejsan hoppsan, jag har skit tråkigt. elr nee, haha jag sitter och tittar på Jurrasic Park.  Den e faktist ganska bra. Eller jag älskar dom filmera, haha fråga mej inte varför.. Tycker dom e häftig ^^

Cricka räddade min Lördag kväll, han kom och va med mej hela kvällen, vi titta på film, 27 dresses, fast ja gtyckte den sög. Och sen så pratade vi.. hihi!

Bästa vän där vettni, jag har reda predikat rätt mycket om honom nu så jag ska inte göra det den här gången höhöhö!

Isabelle skulle jag ju vara med idag men det blev inte av, hon va med sin kusin  MelindaL.    Mysig tjej de där.. SÅ SÖÖÖTA!
Älskar dom.

Men det blir väll av en annan dag, för jag kommer ju endå vara med Isabelle typ varje dag på sommarn.

 Jag ska fortsätta titta på filmen, jag skriver mer sen.. Puss hej!



Av gctv - 31 maj 2008 15:30

Lördag kl: 15.30


Trots min mensvärk denna morgon så mår jag riktigt bra. Jag tog en ibumetin och gick ut på framsidan och sten soola. så ooootroligt varmt ska jag säga er. Det e så skönt. Jag har bikini på mej men  jag har lega där ute i 30 min redan.. så det e nog lite smart att komma in också.. FÖR mycket sol mot huden e inte bra.   Har lega och lyssnat på musik och YCH BYSCH BAD SKÖÖNT! denna lördag blev riktgt chill endå ^^

Och snart ere sommar ;D

har lega ute och terra techno och harcore, inklusive Chris brown med Forever och Ne Yo med Closer. Otroligt sommriga sköna låtar.. jag blir otroligt lycklig då jag lyssnar på dom.

men jag skriver mer sen. Puss hej :D

Av gctv - 31 maj 2008 01:10

Lördag kl: 01.10


Halloj Halloj på dej där under nattmössan!!!  Hur ståre till?

Själv så mår jag bra.. jag börjar känna mej lite trött faktist. Sitter och snakkar med MelindaB. och IsabelleN. på MSN :)
Jag ska vara med Isabelle imorn FAKTIST.. och vad vi ska göra vet vi inte än, vi planerar alltid en och samma dag ^^   men vi kan inte göra nått om inte musiken e med och mobilen som tar kort.    Utan musik och kamra så dör vi båda två haha ;D

Men aau, jag ska fråga om hon vill äta lunch med mej vid ån, OM vi får pengar.     jag hade as ont i magen för några dagar sedan, och det har berott på  att min mens är kommen... BLÖÖÖÖH!!!   elr den kom typ nyss.. liiiiiiiite, och det betyder attt..... du bryr dej inte eller hur?  uhm.. au.. okej!


Jaja, men jag skriver mer sen elr så.. annars skriver jag imorn, jag vet inte om jag ska gå och lägga mej snart. Puss hej!



BEVAKA BLOGG FÖ FAN!

Av gctv - 31 maj 2008 00:39

Lördag kl: 00.40


Tjuuu!  sitter och snakkar med Sumpan den lilla råttan i telefon  ^^

Pratade inte för så länge sen med Madde i telefon ockå.  hihi. men aau. jag börjar känna mej lite hungrig, jag tror jag ska äta lite vindruvor. Men jag skriver mer sen^^

Av gctv - 30 maj 2008 22:04

Fredag kl: 22.05


Sitter och snakkar med Cricka i telefon.. riktigt mys =)

Han.. han gör mej på bra humör, jag har vare på piss humör hela dagen. Underbar person de där.  Vi pratar som vanligt om allt. då menar jag ALLT.

Kanske ska vara med han imorn.

Han e så BÄST!?!    tänk att man kan ha en sådan bra killbästis som man pratar om så mycket med? jag tycker det e otroligt mysigt att man har någon som man kan lita på så mycket..  i det andra... aa... könet XD


Cricka: ''Sooooov häääär''

Gabbie:''jag vill, men jag kan inte''

Cricka:''MEN FRÅGA!!!!!!!!''


Men jag skriver mer sen. Puss hej!


Dagens  låt  ---> 81-Dj Splash - bass Is Kicking (Remixed) - DJ Splash

Av gctv - 30 maj 2008 17:18

Fredag kl: 17.19


Chill Chill! Idag är det en solig fredag, riktigt jävla soft!

Jag var i sidsjön med klassen som sagt, och de va inte så illa som jag trodde att de skulle vara... förutom **********************************************

men iaf, jag åkte hem efter att vi paddlat.. och då ringde Sumpan då jag hade komme hem. Han kom hit till G-hood. vi va inne & ute.. riktigt chill. Han åkte hem, jag stanna kvar,jag duscha, Cricka ringde ^^  

Mami kom hem för kanske 30 min sen. Hon har börjat med maten, vi ska käka stekt lax. Vi orkar inte grilla den, haha ;)

Men iaf, jag e hungrig.. men jag mår bra.. FÖR JAG LEKER MED MIN NYA LEKSAK... MOBILEN.   Fick som sagt en ny mobil av mamma och pappa igår.

MOBIL med högtalare.. renaste ljudet då man spelar musik, och finaste bilden får man då man tar kort! ;D

Men jag skriver sen, för mamma säger att maten e klar. Hon vill att jag ska hjälpa till lite först. Lika bra, för jag vill äta. Puss hej!

Av gctv - 29 maj 2008 21:15

Torsdag kl: 21.15


Heisan heisan! Nu sitte jag och snakkar med Isabelle i telefon. Jag sitter och funderar på om jag ska stanna hemma från skolan imorn. Det e endå inge viktigt. Vi ska bara hoppa lite upp och ner. XD

Nee men nee jag skoja, men det är ''kom ut''.

Jag vill vara med Isabelle, men jag orkar inte åka till sidsjön.. det e så onödigt.  Men jaja, jag skriver mer sen, Papi kom, och han ska titta på en ful lite fotbollsmatch.   Jaja, skriver mer sen. hejdå!




HATAR DEJ BLONDIE!!!!!!!!


Av gctv - 29 maj 2008 18:12

Torsdag kl: 18.13


Haaaaj!   Har nyss duscha.. och mami och papi har köpt present till mej för att det går frammåt för mej med ALLT. och att jag når målen med kolan och BLÖÖH! skit kul.. ^^

Haha, mamma sa nyss :'' du kanske inte kommer gilla de... tänk om du inte gör det'' haha, jag svara inte.. så dåligt kan de inte vara.. det e ju tanken som räknas <3

Men nu ska jag chilla lite..   Fortsätta snakka med Sumpan på msn..

btw... Cricka gubben ringde mej nyss.. PUSSA HEJ!

Presentation

Omröstning

Vad tycker DU jag har för stil?
 Egen stil
 Fjortis ^o)
 Emo O_O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards