Alla inlägg under november 2007

Av gctv - 27 november 2007 15:46

Tisdag kl: 15.46

Nu har jag nyss fikat, åkte hem tidigare från PRAOEN eftersom jag och issa inte fick göra något på 2 ½ timma !!!  vi fick damp, det enda vi fick göra var att flytta på en stor ram var och sen var vi med hundarna resten av dan, så vi stack däifrån 2 tim tidigare. BASPLATS.. och nu e jag skit trött. men jag orkar inte skriva, jag skriver mer sen jalla hej!

Av gctv - 25 november 2007 19:38

Söndag kl: 19.38

Nu har jag typ nyss käka middag med hela familjen, madde drog hem precis då vi hade börja käka :)
hon har vare med mej i 2 långa dagar osså sov hon ju med hos mej. Vi sov nere i datarummet ;) fett roligt. haha vi garva och hade det skoj, vi skrattade åt videon vi hade gjort på lunar.hahahaha
ni får ju gärna kika på den, bara ni söker på mitt namn på luner : DeDee

Men jag skriver mer sen, jag tror jag ska dra ner på ica elr nått... elr nää jag orkar inte, men jag vill ha frukt, men what ever ... jalla hej !

Av gctv - 24 november 2007 14:35

Lördag kl: 14.35

 Nu sitter jag och lysnnar på musik haha :P jag lysnnar på   Alla som inte dansar är våldtäksmen :P haha så jävla ful låt, men endå... haha den e bra tkr jag fast än den kan vara lite tjatig.
Jag ville vara med madde idag, hon vill GLUNK GLUNK GLUNK, men jag pallar inte det, jag erbjöd att hon kunde sova hos mej men hon ville inte, hon vill sova borta hos nån annan MEEED mej ... Hm, jag pallar inte. men jag ska ringa henne nu/snart/sen/senare.

Men jag skriver mer sen, Jalla hej !


kl: 20.09

Snart kommer madde, hon ska sova hos mej ;D yeeiii :) just nu så håller hon på att packa ner 2 par trosor och jeans oooch ett linne , plus astma medecinen, haha , nu vet ni vad hon har i vääskan ;)

nu la vi på, för nu kommer hon ;D

Älskar min lilla syster, nu och föralltid, hon kommer alltid vara en bästa vän för mej oavsett vad. hon är som en lilla syster fast endå tvilling syster som blir som en bästa vän :) svårt att förklara skiten, oavsett om jag kan hata henne och bli så jävla less på henne så kan jag inte sluta älska henne ;D
men iaf,  nu ska jag platta håret lite till ,  rulla lite *HOST* sen så drar aag viidare :) ska ut och WEEDA med madde... jaja men jag skriver då hon har kommit elr nått... jalla hej !

Av gctv - 23 november 2007 16:22

Fredag kl: 16.22

Jag kom hem nyss, nu sitter jag och snakkar med Mååååns & Zhaara på msn ;D pratade med issa i telefon alldeles nyss, vi ska basta och grejer här vid mej osså ska vi fira våran 1 års dag som bästa vänner och vänner XD
det var egentligen i söndags men vi firar det idag istellet eftersom vi haft fullt uppp och grejer, plus att det är helg nu och grejer. Thihi.

Gick och beställde tid nyss som sagt då jag gick från bussen, och vi har tid 19.00 tror jag till klockan 20.30 ;)   det kommer bli myspys, vi ska ha annsiktsmask och grejer, haha jävla tjej gräääjääär!!!

Thihi, jaja, jag ska nog käka lite middag, elr... hm.. jag e inte hungrig men jag käkar endå så att jag har käkat då issa kommer så att jag sen inte blir rädd då jag ska möta henna, jaja men jag skriver då hon kommer elr så.. JALLA hej !


kl: 18.20

nu pratar jag med isabelle i telefon, hon somnade, inte undra på att hon inte svarade då ag ringde haha ;D   haha , hon låter som en död kråka..

Hon säger att hon inte vågar gå till mej för att det ä för mörkt ute,  jag tror också för att hon e trött och vill stanna hemma :/ like usual. jaja.

men jag ska fortsätta prata med sömnpuppan.. puss puss skriver mer sen ;D


kl: 18.56

nu ska jag till tvättstugan för att förbereda bastun, ;) men jag skriver då jag har bastat klart... issa e inte ens klar.. elr hon har inte komme.

Oliver e helt konstig. vet inte vad det e med honom, älskar honom något så enormt. vet inte vad jag ska göra om han beter sej sådär. helt sådär anurlunda som att han tycker att det inte är någon idé att enn fortsätta hålla kontakten liksom.

jag tänker iaf inte släppa den där bögen, men jag skriver mer sen, puss hej !


kl: 22.12

Bastningen gick inte som vi hade tänkt oss... nu e jag hemma med min cp familj som jag bara vill ska försvinna ... elr att jag kunde trolla elr vad som helst. BARA JAG SLIPPER HÖRA DOM! jaja , jag skriver mer senare .. kanske.. jalla hej!!!


kl: 23.02

Shit vad jag saknar dej Pelle, nu e de sex månader sen du försvann... detta är en fucking dag att minns för livet, tänker aldrig glömma dej my love. du var en mycket stor del utav mitt hjärta. den kommer alderig någosin försvinna, för då försvinner jag, du kommer alltid finnas inom mej Pelle Tapia <3


23/5-07// pelle tapia lämnade oss :'(

23/6-07// 1 mån sen pelle dog :'(

23/7// 2 mån sen pelle dog :'(

23/8// 3 mån sen pelle dog :'(

23/9// 4 mån sen pelle dog :'(

23/10// 5 mån sen pelle dog :'(

23/11// 6 mån sen pelle dog :'(


Kl: 15.01 PRICK, vi kolla på klockan.

Av gctv - 22 november 2007 11:56

Torsdag kl: 11.57

Nu sitter jag vid bibblan ... som vanligt, och jag har tråkigt. hehe, jag orkar inte gå på matten och svenskan, jag tror jag ska dra hem nu.. ska bara dra hem och ... aop, hehe , men jaja, jag vill vara med någon efter skolan också men typ, jag tror ingen pallar. XD

ska fråga melinda:

Gabbie: vah med mej idag melinda ? ;)'

Melinda: jag ska,

Gabbie: va ?

Melinda: jag ska :)

Gabbie: *leer* ^^,


thihi, men JAG ORKAR VÄRKLIGEN INTE GÅ PÅ MATTEN!!! jag måste hinna med att plugga med so:n och svenskan , och sen så ååååååh!

och nu på matten så måste jag göra klart ett matte prov som det faktist går bra med, men jag pallar inte, jag vill hinna klart med dom andra ämnena, dom e typ mest viktiiiigaaa tkr jag , dom e viktigast för mej , ;)

jag vill skriver nå mer men jag har inget att skriva haha ;D

jag e så ful, men jag skriver mer sen elr då jag kommer hem!  HejsanSvejsan


kl: 16.38

nu e jag hemma hos melinda ;D hon sitter och kollar igenom lite bilder och videofilmer på min mobil. Men iaf, pappa sa att jag skulle dra hem vid klockan 17.00 men jag fika med melinda typ klockan 16.00 så jag kommer nog gå hem lite senar och käka ;D

Tror jag ska vara med melinda imorn, det sa hon typ nyss. hehe, ska se om  jag skulle vara med Zhara, aaaaooooppp, jag vill skriva nånting för att jag älskar att knappa på melindas tanjentbord ... men jag har inget att berätta, skrev jävligt mycket på skolan också.

Konversation:


Melinda: Skriv att jag e ... BÄST!

Gabbie: *hoppar fram med stolen*

Melinda: *suck..* okej ?

Gabbie: *kollar*


men iaf , det är en massa som terrar melinda på msn så vi ska svara på do msen ska vi KNALLA ner på ica, sn ska vi *host*  och sn upp till mej sen ut igen och *host* jaja , men jag skriver mer då jag har ätit elr nått... JALLA HEJ !


kl: 19.57

vill på ica med min broder, han ville ha nått snaskigt... och jag MEED känner jag nu, men nu då jag frågar han på msn elr uppe på hans rum så svarar HAN INTE!!! jag får hets... inte för att har pengar att köpa godis elr nått men endå, kan ju alltid fråga pappa XD haha ;D aop, jag var nere på ica med melinda liana och nån till tjej som jag trodde va svenne fast hon var rysk ;P haha jag fick damp för att jag alltid trott att hon var svensk xD

men iaf, jag ska nog fortsätta snakka med Zhara på msn :) det är roligt. älskar att snakka med henne på msn, hon svarar alltid på en gång då man skriver ... YYIIPPII ... jaja, nu kladdar jag bara hehe ;P skriver imorn elr senare ...HAAAJ !

Av gctv - 21 november 2007 11:25

Onsdag kl: 11.26

nu e jag på skolan som vanligt igen. hehe... man spenderar ju den mesta tid i sitt liv på skolan satt haha ;O lite långtråkigt för er att läsa om vad jag gör på skolan ;P
jag kladdar typ bara också, haha!
Nu sitter jag och chattar lite med nacksta människor på msn... hehe det kanske bara är 2 nacksta människor men endå ;p

Mersiha & Abod ;D  glada jävlar som tycker det är skönt att få stanna hemma men dom vill inte att skolan ska läggas ner XD haha ;D

elr det skulle ve som helst tycka.
hatar idioter som sitter och snakkar skit om nacksta, nacksta e bra oavsett om det kanske har hänt lite saker på 22,23,24:an

alla fördommar om nacksta får mej att explodera.. hatar  dom, har fan bott där i 10 år och det har inte hänt mej något... och det kommer alrig göra det heller. förutom att jag inte fick gå till 22,23,24:erna.
alla dom som inte bor där ska ju liksom inte snakka skit om stället om dom inte bott där elr nånting. om dom inte bor där elr nått så kan man ju inte tyck illa om nacksta bara för att dom på tidningsredaktionen håller på skriver om nacksta på första sidan och grejer !!!! D:<

Om tidningen skriver nått om njurunda om nåå våldtkt elr vad som helst så står det på en pytte liten rubrik på sidan av tidningsskiten. men om det handlar om nacksta om att någon har blive slagen så står det  på första sidan med en stor fucking bild på nacksta området. vafan ? jävla svennar som inte kan tänka med hjärnan. shit ?  ibland önskar jag att jag kunde trolla så att jag kun de få alla fördommar att försvinna, för fördommar kan såra... FAKTIST ! nu har jag bar sutte och dampa över nacksta ? ;P

vad fick men att börja damp över det ? hahahaa ! vafuult !
jag minns inte och jag kommer inte kolla tillbaka heller för då kommer jag få tvångstankar och villja läsa hela bloggen och då kommer jag inte orka det hahha :P men jag skriver mer sen då jag kommer hem . hejdå era pruppisar som läste hela skiten :D


kl: 18.25

nu ska jag bada ;O skriver kanske då jag e tillbaka om ag inte kollar på that's so raven ;p ... men det börjar klockan 20.00 men endå.. jalla hej :D


kl: 19.12

Har typ nyss lagt på luren ... snakkade med maddeeee lill'siiisss ! ;D

men hon skulle ducha så det blev nog inte ett sånt långt samtal. men jag badade jag med hehe . hoppa alldeles nyss upp... madde och jag la på för kanske, 5-10 min ; )

jag orkar iinte med skolan, det är så jävla mkt läxor hela tiden ... med dittan  och dattan ;p   hur orkar man ?   det har jag tänkt på rätt mkt faktist. hur orkar man med nånting så jobbigt. om mantycker att det är jobbigt att gå på ica som kanske är en liten promenad  så ska man väll tycka att skolan e ennu värre... för ica kan man ju säga NEJ till och säga att man inte orkar gå ner... men man säger ju ner att jag orkar inte gå till skolan men man går endå, lite lustigt... vrf kan det inte vara lika enkelt att stanna hemma från skolan som det är att stanna hemma från ica haha ;D vad fult det lät men det är ju sant, jag gillar att skriva här .. :) glad att jag skaffade gratisblogg elr hur man ska kalla det. men jag ska borsta tänderna, känner mej äcklig haha, :P sen ska jag nog snakka med alex i mick elr nått .. och skratta som vanligt. sen kanske jag ska fika ... men det blir väll inte förns mamma kommer hem me endå. Nu kladdar jag som vanligt. men jag skriver mer sen ... KANSKE !!! hejdå ;D


kl: 22.10

idag har det hänt mycket ... elr jag har skrivit mycket iaf XD haha ;p!

jag ska gå och borsta tänderna och kolla på TV:e i storbrorsans rum tror jag ;D  haha, jag orkar inte skriva om vad jag har gjort... ELR JJOO.. jag har bada... och pratat i telefon med madde,;d

sen så pratade jag med älsklings Zhara i telefon nyss ;D my love !!!

Jag ska nog vara med henne nu till helgen, hon ska nog sova hos me tror jag :D vi ska se ;D ska snakka med min mami imorn. men jag ska sova nu ;D puss hej... elr en sak till, jag har snakka med meindaB. i telefon ocskå haha XD jävligt länge osså har hon fråga mej en massa saker, thihi, men jag ska dra nu ... PÅ RIKTIGT!!! hejdå ;D


Robin Thicke -  I could do better than make love to you

Av gctv - 20 november 2007 11:31

Tisdag kl: 11.31

nu sitter jag på skolan och har det XD
men iaf, jenny i min klass tvingade me att skriva blogg ... så det jag gör det nu bara för hennes skull xD det är bra egentligen att hon tvingade mej annars skulle jag aldrig veta hur man skulle göra heller hahahaha :P

Alla våra lärare är typ sjuk idag hehe, så fult, det blir nog vikarie, hehe, i vissa ämnen ;P inte för att vi ha många ämnen kvar men endå..
jag orkar inte skriva mer... jag skriver då jag kommer hem.

men iaf, jag ska spela lite spel nu tror jag XD


kl: 15.12

nu e jag hemma, skit kul haha ;D

men iaf, melinda frågade mej nyss på msn om jag ville hänga med ner på ica, men jag vet inte om jag pallar XD e skit trött.  jag kom typ hem vid 14.00 , inte för att jag kollade på klockan men endå haha XD
saknar min MadeleneKajander. Min lillasyster. hon kanske ska vara med me till helgen om ... hon svarar som en vanlig människa -.-''

men jag skriver mer sen, jag tror jag endå ska ner på ica med melinda och sandra för jag vill köpa vindruvor.

Robin Thicke <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycker DU jag har för stil?
 Egen stil
 Fjortis ^o)
 Emo O_O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards