Alla inlägg under januari 2008

Av gctv - 28 januari 2008 15:02

Måndag kl: 15.02


Nu sitter jag på arlanda med hela familjen, men mamma och pappa sitter och fikar på ett café en bit bort, jag & andes sitter vid datorerna  ;D   yeii, vi båda e datanördar så vi va typ desperata efter några datorer haha ;D 

Jag älskar danjentborden här... kommer fan koppla ur några så jag kan dra med mej dom hem till Sundsvall sen då vi har komme tillbaka från Chile ;D


Just ja, vi sitter ju på arlanda för att vi snart ska ta planet till London ;D

Sen efter london så sover vi på planet till brasilien. där kommer vi stanna typ i nio timmar och äta där..  sen så drar vi till Chile. haha ;D men nu orkar jag inte skriva mer. jag ska kolla lite annat.. jag har bara 1 timme på mej. jag vet inte hur mycket jag har kvar... :D vill hinna att kolla en massa saker... här på datorn... tjata på mamma och pappa typ hela dagen här på arlanda att jag ville ha möjlighet att sitta vid datorn... :P haha och nu har jag det.  totalt freak e jag... men jag skriver mer sen då vi e i Chile elr nånting... Puss JallaHej

Av gctv - 23 januari 2008 11:16

Onsdag kl: 11.16


Nu sitter jag och lysnnar på då malin pratar med sej själv,  och då issa sitter och knappar brevid mej, men de e endå jag som knappa mer.

8 månader sen pelle dog idag.  saknar honom så otroligt mycket.

malin sitter och tar kort på allt och alla med min mobil . hon e så fuul <3<3<3

men jag skriver mer se då jag kommer hem. puss hej
------------------------------------------------------------------------------------------------


Shit vad jag saknar dej Pelle, nu e de sju månader sen du försvann... detta är en fucking dag att minns för livet, tänker aldrig glömma dej my love. du var en mycket stor del utav mitt hjärta. den kommer alderig någosin försvinna, för då försvinner jag, du kommer alltid finnas inom mej Pelle Tapia <3


23/5-07// pelle tapia lämnade oss :'(


23/6-07// 1 mån sen pelle dog :'(


23/7-07// 2 mån sen pelle dog :'(


23/8-07// 3 mån sen pelle dog :'(


23/9-07// 4 mån sen pelle dog :'(


23/10-07// 5 mån sen pelle dog :'(


23/11-07// 6 mån sen pelle dog :'(


23/12-07// 7 mån sen pelle dog :'(


23/1-07// 8 mån sen pelle dog :'(


23/1-07// 9 mån sen pelle dog :'(


Kl: 15.01 PRICK, vi kolla på klockan.

Av gctv - 21 januari 2008 12:09

Måndag kl:12.10

 Nu sitter jag och skrattar medn isabelle. och hon frågar varför jag e sur hahahahaha :D hon pratar som en gammal tant.... Isabelle attackerde mej för ett ... par sekunder sen. så nu e hon anfådd... jag har hemsrpåk idag och jag orkar inte gå på det men det måste jag, BLÄÄ... Isabelle och Elin ska nog vänta på mej. Elin lovade iaf. Issa sa kanske för hon ska gå och möta sin mamma på stan.... skriver mer sen hejdå


Av gctv - 20 januari 2008 16:24

Söndag kl: 16.25


Nu sitter jag och snakkar med sebbe på msn. han säger att jag har dissa honom bara för att jag inte åkte till honom idag...  Jag har iaf lovat att jag ska vara med honom, och om man lovar som jag har gjort så måste man hålla det :)    men hehe, jag har typ nyss snakka med issa i telefon. Och medans jag pratade med henne så målade jag naglarna... jag tycker dom blev coola thihi :D men jag skriver mer sen jag måste ropa på min bror en gång till, jag sa att att han skulle komma ner för att titta på köttet som vi har i ugnen men NÄÄE han kom aldrig. jag skriver mer sen, puss jalla hej <3

Av gctv - 16 januari 2008 11:24

Onsdag kl: 11.25


Nu sitter jag i skolan och snakkar med Haua , och ''läraren'' sitter på min vänstra sida och stönar och det med sin chocklad.

Jaja, men iaf, jag har damp för aTT JAG HATAR alla jävla rasister, sverige borde mörda alla idioter som står och säger att man ska dra hem till sitt hemland och grejer. men jaja jag skriver mer då jag kommer hem , jag orkar inte skriva nu, OCH JAG HAR EN JÄVLA LÄRARE som sitter och stör sej på hur jag stavar.... elr vi säger väll ''lääääärare''.

¨nu slog ''läraren'' mej... jag skrver mer sen ... jalla hej

Av gctv - 11 januari 2008 11:07

Fredag kl:11.07


Juuuust nu såå sitter jag och har tråkigt för jag e räääääääädddddddddd!!!!

Hehe, men vi börjar nu, hejdå. haha jag skriver mer då jag kommer hem om jag kan, Jalla hej

Av gctv - 10 januari 2008 12:04

Torsdag kl:12.04


Nu .... ELR NEJ, jag ska inte börja med ''nu'' för det gör jag alltid, felfelfel, jag ska försöka med ett nyss ord varje gång jag börjar skriv en blogg.

Just nu , AAAHAAAA där fick ni, jag kom på ett nytt ord.. HAHAHA :D

men iaf, nu sitter jag i datasalen och vi börjar nu för alla börja dra upp till klassrummet, jag hinner fan inte skriva blogg i lugn och ro, men jag skriver mer då jag kommer hem. Puss jalla hej!


Av gctv - 9 januari 2008 11:22

Onsdag kl: 11.23


Nu sitter jag i datasalen, hahah har ni tänkt på att jag alltid börja skriva ''nu'' i alla inlägg.

Nu kom sandra, H FÖRSOV SEJ TILL NUUU ;o viilken potta <3<3<3<3

Idag ska jag plugga sönder, SÅ MYCKET PLUUGGGGGGG !! jag orkar inte, elr hha joo lite orkar jag nog, men jag e stolt över mej själv som jag kanske skrev igår, jag jobbade med en och en halv sida matte ;D

Men iaf, nu ska jag göra nått annat jag orkar inte skriva lajv, jag skriver mer sen då jag kommer hem. Puss jalla hej




Presentation

Omröstning

Vad tycker DU jag har för stil?
 Egen stil
 Fjortis ^o)
 Emo O_O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards