Alla inlägg under april 2008

Av gctv - 30 april 2008 11:09

Onsdag kl: 11.09


Ska snart käka Lunch med mami broder och mej själv :D

Mamma har stekt lax kottleter ( SÅ JÄVLA GOTT )  med potatis :D YUMMI!Idag ska jag vara med Michaela :D Vi ska äta Kina, men vi ska åka upp till norra ett tag endå :D   Hon e bäst :D sen ska jag träffa lite folk på norra sen blire hejdå till mej och Michaela.. vi åker hem till henne, sen blire film och godis :D thihi ;D

Men iaf, nu ska jag duka fram på bordet innan mamma kastrerar mej ;D   Skriver mer sen Puss hej..


PSSSS.  jag ska åka ner till stan och möta macke :D sötbarn  homiiiieee



Kl: 16.31


Nu sitter sitter jag och snakkar med Madde på MSN :D   jag ska alldeles strax föra mej själv vidare till Michaela. :) vi ska beställa Kina  MYYYS, men jag ska åka hem sen vid 10 halv 11 :D

Madde e typ desperat haha! hon vill ha ''dricka'' hahaha ;D    

Jag har iaf nyss komme hem från stan,  jag hann inte skriva förut då jag hade duschat klart för jag fixade ju rummet före jag duscha sen så klädde jag på mej sen SWICSH ner till stan ;D

men nu ska jag försöka ringa pappa och se om han kan skjutsa mej hem til Michaela :D jag skriver väll då jag e hemma hos henne elr något :D puss JALLA hej :D



Kl: 18.53


Nu e jag e jag hemma hos Michaela :) myys, vi har nyss käka middag :D KINA MAT. så jävla gott :)

Vi ska alldeles srax åka upp till Norra, vi ska fixaoss sen så åker vi.

Tjolahopp tjolahej :D

Tackar er alla som läser denna blogg.. Jalla puss hej ;D


Av gctv - 29 april 2008 08:38

Tisdag kl: 08.38


Måste börja gå till bussen snart, det går klockan 45. För mej tar adet bara 2-3 min att gå ner till busshållsplatsen. Måste skynda mej tycke jag jag har typ 5 min på mej.. haha, om vi inte tänker exakt. men jag skriver då jag sitter på lunchrast på skolan ;D   Tack ennu en gång för att ni följer mej och mina dagar här på bloggen, jalla puss hej ;D



Kl: 08.53


JÄVLA FITTA !!! jag gick fö fan i tid och allt.  MEN när jag väl såg att bussen kom så öppna jag min jävla plånbok och märkte att mitt jävla skolbuss kort inte va där. JAG GICK HEM ( kom hem nyss ) KOLLADE på köksbordet.. vart troru att den ligger ? joo på kökbordet såklart.. PÅ DEN FULA BLÅA DUKEN... jag blir så less.... plus att imorse då jag vakna så ringde jag melinda och fråga då vi började.. för jag vaknade lite sent, hon ba tio över åtta. jag ba nee de kan vi inte göra ? jag kollade ju på schemat och där stog det 09.40 MEN NÄÄE jag hade ju kolla fel. så jag sega ju på som vanligt. Så nu ere bara för mej att hinna till skolan innan SO lektionen som börjar 09.55 så jag tar hel bussen, då kommer jag vara på skolan inom 30 min. Måste till bussen igen.. FÖRBANNAD JAG BLIR.. hejdå :P


Kl: 11.50


Nu sitter jag med Isabelle i datasalen :) 

Va nyss ute med Sandra och Linus :)  myyys.

höhö, vi prata om lite allt möjligt, sen skulle han in på lektion så då.. vart det hejdå, haha, :D

Men iaf, jag sitter i datasalen och jag ska på stan efter skolan.

Min musiklärare kom fram till mej och ba :'' hade du tänkt sikta på nåra betyg i musik? '' jag ba :'' jaa men jag försov mej imorse IGENä '' han ba :'' vet du hur många gånger vi har  kvar '' jag ba :'' 2... 3 ? '' han ba :'' jaa runt nått sånt ''. FAN, dom började ju med musik då jag va i Chile. Och jag har inte vare där nå mycket. har vare där 2 gånger sammanlagt. sen har jag missat två gånger då jag har vare här. OCH idag försov jag mig, elr det gjorde jag förra gången, Idag glömde jag att vi började klockan 08.10 av någon konstg anledning.. JAG KOLLAR SÅ JÄVLA OKONCENTRERAT på mitt jävla schema.

Men jag skriver mer sen, ska spela BOMB jack haha, PUSS jalla hej


Kl: 18.43


Nu sitter jag och tänker.. på lite olika saker =)   både possitiva och negativa saker.. en negativ sak är att Michaela av någon anlending e sur.. och den POSSITIVA saken är att... att ... JAG SNART SKA TA MOPPE KÖRKORT.


RINGER michaela :D   nu snakkar jag med henne i telefon ;)   älskar henne faktist riktigt mycket ;o

Jag ska vara med henne imornpå SISTA APRIL. <3<3<3


Michaela min älskling, :)     jag skriver mer sen :D   Puss jalla hej ;D


Kl: 23.28


Va ner på stan med Isabelle.. vi va med Cricka.. :)  sen gick vi hem till Mathilda. vi va där lite granna sen åkte jag och Isabelle hem :)

Nu sitter jag iaf och camar med MACKE OCH SUMPAN ;D mys. dom har en massa att berätta :)

Jag förstår inte, det e helt underbart att ha kill kompisar, jag trivs nog bäst att ha killkompisar än tjej... bortsett från Isabelle haha ;D henne får jag stå ut med :D <3

men alla mina kill kompisar e helt underbara :) helt snälla.. dom lyssnar och dom e roliga och GAAH :D underbart :)

men iaf,  Jag skriver mer sen, Jalla puss hej ;D 


Av gctv - 28 april 2008 06:10

Måndag kl: 06.10


Har typ nyss vakna. jag vakna klockan 05.30, men jag steg upp klockan 05.44

Thihi, av någon anledning så var jag pigg i morse.. haha ja har till och med för mej att jag sa för mej själv då jag vakna, hur mycket e klockan?   varför e jag pigg..      Jag sa det högt också faktist :P   Men iaf, skola idag, jag håller på göta frukost. Min macka har redan ploppat upp ur brödrosten, ska nog äta den sen så ska jag nog göra lite fil med äpple i... GOTTT. ett förslag som ni där hemma kan smaka på.

Men jag skriver mer på skolan ;D    Glad att att ni bevakar min blogg :D Puss hej <3


Kl: 11.31


Nu sitter jag i datasalen och snakka med Linnea.

 Thihi, känner ''hans'' parfym i mina näsborrar hela tiden, till och med då jag skulle gå och läggamej igår kväll..:) gahaha,;P


Men iaf, jag har skit tråkigt. Och idag ska jag nog åka hem och plugga inför Islam provet. =)

men iaf, jag har inte så mycket att skriva..  FÖRUTOM att Melinda puppan blir så jävla töntigt sur och slår mej då jag vill krama henne då jag säer:


'' jag ser dej som en hoe ''   jag skoja ju, det e ju som att jag kallar hene CP elr nått.. Men jag älskar henne endå  :)   thihi :) 

Men jag skriver mer sen, ska kolla runt lite på internett..Puss jalla hej.


Kl: 17.52


Sitter och snakkar med Macke på msn :D   jag har nyss käka midda med mamma, vaa på stan ett tag innan, men jag va trött som satan :)

Men iaf, jag ska plugga till ett prov imorn.. elr imorn e de bara en extra tid som man kan göra sina prov som man inte gjort.. och för mej så ere ett Islam prov.. hehe.. sen så e jag klar.. det har vare så mycket så jag har inte hunne göra den.. men min SO lärare tvingade mej tidigare och sa : '' men försök endå '' så jag klarade inte det.. hon sa: '' du formulera dej bra, men jag får inte fram något i det du skriver '' sååå... haha jag får göra OM- prov XD, min mami ropar.. jag kommer snart.. BRB. :D


Kl: 20.47


Ja hejsan, jag e trött nu, jag har väll typ nyss stengrina.. var kasnke för 1 timme sen elr mindre.. Mamma hjälpte inte mej med en läxa.. och hon sa  '' du har böcker '' jag ba :'' men jag kände på mej att jag glömde nått på skolan och dom är i skåpet '' hon ba : '' ja men då hjälper jag dej inte '' jag ba :'' VARFÖR INTE ? '' hon ba : '' för att jag tänker nte sitta vid datorn då du har böcker ''' och bla bla bla.. fast det va mer saker också men det orkar jag inte berätta.

Så jag stor böla och blöö.

Just nu så sitter jag och snakkar med Madelene på MSN.. känns stelt. Hänt lite saker som jag inte orkar med.. efter 10 år så känns det som att jag har gjort fel.. då jag egentligen behandlat.. mm... what ever.

men iaf, jag skriver mer sen. Puss jalla hej.


PSsss..  jag ska vara med macke på detta minimala ''lov''



Kl: 21.46


Sitter och snakkar med Madde i telefon, hehe jag ska lägga mej nu, Hejdå.. skriver om jag inte kan sova. GO' NATT Jalla puss hej ;D


Av gctv - 27 april 2008 20:01

Söndag kl: 20.01


Nu sitter jag och filar mina naglar. Jag har duscha misse kisse missen, :D sen så har jag också duscha.. :)

Igår blev kvällen faktist som jag hade tänkt mej haha ;D men detaljer tänker jag inte berätta XD

Men iaf, jag håller som sagt på fila mina naglar. Dom e röda.. så jag tror jag ska dra ett till lager med nagellack för.. det har redan åkt bort lite granna och det får jag panik av.. det kanske inte syns.. men jag vet att det e borta så då... haha får jag tvångstankar.. :)

Hann inte skriva tidigare idag. Va med issa. osså va jag rädd.. följde med henne på gudstjänst eftersom hon ska konfirmera sej :)  det va väll mys... Men nu ska jag fortsätta med mitt ... skriver mer sen ;D jalla puss hej ;D


Kl: 22.39

Nu sitter kah och snakkar med Sumpan på MSN :D  myyys !

hihi, FINASTE ÖGONEN I STAAN. han och hans jävla syster e inte fula kan jag lova er... DAMN!!! helt underbara ögon...

Nu blir pruppisen nyfiken på vad jag skriver om honom, så det e bäst för mej att inte skriva något RIKTIGT extremt.. för nu ska han läsa haha :D

Puss jalla hej.


pss! Sumpan, yo se que tu me quieres <3

Av gctv - 26 april 2008 10:28

Lördag kl: 10.28


Nu har jag nyss typ käka lite frukost.  Jag ska snart gå och plugga lite granna innan jag åkter till Birsta för att mamma dampar om att jag måste göra lite läxor... annars kommer jag inte få gå ut ikväll.. och då blire katastrof för mej, för jag vill träffa ''honom'' där satt.

MAMMA E CP... hetsar som vanligt.. jag orkar inte! Varför måste hon alltid vara irriterad då hon vaknar...  Ska släppa ut Misse, jag skriver mer sen, Puss jalla hej ;D


Kl: 12.58


Nu sitter jag och snakkar med Michaela i telefon. Hon mår inte bra.. :/   fortfarande ont.  Isabelle säger att hon inte ska på polar ;(

Men Melinda, ska gå.. och hon e helt orolig att jag inte ska gå.. men det ska jag ;D 


Kl: 13.06


Nu har jag ringt Melinda :D, haha ;D


Gabbie: '' Jag måste köpa hårspray ''


Melinda: '' JAG MEED !! ååh min pappa e i birsta, ska fråga om han kan köpa det åt mej ''


Gabbie: '' aa, skrik på honom lite till så han kan köpa en till systemkamera som jag kan få ''


Melinda & Gabbi: '' HAHAHAHAHAHAHH ''


jag och melinda har så kul ibland... helt freak :D Men jag skriver mer sen.. Min mami åker snart och jobbar :(  nooooo :/   hehe, jalla puss hej :D


Kl: 13.54


Nu snakkar jag med Zhara i telefon. hahaha hon e så ful :D saknar henne så jävla mycket.

har inte så mycket att berätta :D Puss jalla hej ;D

Av gctv - 25 april 2008 12:27

Fredag kl: 12.27


Nu sitter jag i datasalen :D   förasov mej i morse så jag sket i att gå på mentorstiden hahaha ;D lite dumt men det e inte så viktigt. plus att jag kom bara 20 min sent XD  fick skjuts av pappas kompis... XD 

kan förklara sen... 

men nu tjatar en gubbe som jobbar här i bibblan på att vi ska logga ut, så jag ska sluta skriva.. jag ska på stan med issa ett tag sen efter skolan, jag skriver då jag kommer hem ;D  eftersom nu har jag ju hittat ett knep så att jag kan skriva blogg hemma ;D

Nu sa Haua till mej haha ;D   men nu ska jag dra, ska säga till Issa att vi ska dra. Jalla puss hej


Kl: 19.37


Kom nyss hem från stan med mamma, jag slutade klockan 14.15 vi fick sluta 35 min tidigare ;D

Jag va ju på stan med Isabelle först... BVÖHV <3<3<3

Men hon skulle åka hem lite tidigare eftersom jag och mamma skulle äta mat på stan, men nu då vi skulle åka hem med bussen så stog hon där :O  typ 2 tim senare ;O  men det va för att hon gick upp till Mathilda ( som bor i stan ) och... hon skulle träffa '' DOM '' satt, :)  men iaf, hon åkte hem samma buss med mej och mamma, och vi höll på skratta ihjäl oss hela vägen hem ;D haha ;D så mys. Älskar dej isabelle...

Såg madde på stan, och hon såg mej, men hon fet dissa då jag tänkte vinka.. man såg på en gång att hon gjorde så att hon inte såg mej.. blir så less ibland, men skit samma, jag ska plugga nu ;o skiiiit kul. ( not ) .. men jag skriver om ett litet tag ;D  Puss jalla hej ;D


PS. träffa sumpan på stan och han gick med mej och issa ett tag, och de va mys ;D



Kl: 21.31


Har nyss lagt på luren med Isabelle.  Pratade med Melinda innan...

Sen har jag tjafsat/bråkat med min så kallade lillasyster Madelene, som jag trodde va min lilla syster. :'(  så jag har sutte hemma och skrike för mej själv och gråte lite grann.. ( rätt mycket )   jävla flod... har en egen simbassäng nu...  inge kul iaf.

Men nu pratar jag med HONOM, han e så fiiin, jag döör ;D

Men jag skriver mer sen, jalla puss hej :(


Kl: 23.44


Isabelle kanske ska sova hos mej imorn efter... haha polar XD PINSAMT... but anyway.. vi hade tänkt sova hos melinda men eftersom hon har körskolegrejs klockan 9 så orkar vi inte sova där eftersom vi orkar inte åka hem så tidigt haha, så isabelle kanske ska sova hos mej.

Michaela ska också gå med oss på polar. hon ska gå fast än hon har mensvärk.. jobbigt. Hon blir sådär sjuk då hon har mens.. sådär hengig.. sur... trött... ONT... sjuk på det viset liksom. så blir min brorsas flickvän också ;O  lotta.. helt slö.. arg... SOM att hon har feber och greje... vill bara ligga i sängen och inte röra sej...  Men jag känner mej lite sömnig.. skulle egentligen bara ner och hämta min mobil.. men det blev så att jag blev tvungen att skriva blogg,, men jag skriver mer imorn då jag vaknar ;D

Jalla puss hej.


PS. jag och issa ska på Birsta på dan om vi hinner. ( vi måste ) puss hej D;

Av gctv - 24 april 2008 16:44

 Torsdag kl: 16.44


Sitter och lyssnar på Hardstyle ;D skööönt ;D   inte offta man lyssnar på sånt, men manfår en riktig SOMMAR KÄNNSLA.. Och jag e så glad för sommarn e snart hääär ;D thihi ;D myyys ju ;D   Sumpan skickar en massa musik till mej och det tycker jag e bra.  Min bror ska kolla busstider Jalla puss hej



Kl: 18.00


Nu sitter jag och lyssnar på lite musik :D skööönt, plus att det e så mycket sol ute så man får så mycket sommarkännasla :D hahaa, sa det kanske tidigare men endå.   Mamma står och lagar man medans jag bloggar  ;D

Jag värkligen älskar att lyssna på musik då sommarn e påväg. :)   thihi. Och jag har komme på en sak ;o   den här vinten gick äckligt snabbt, och jag tror det beror på att man e så  upptagen med skolan ;D och det e faktist bra, för då kommer SOMMARLOVET mycket fortare :D

Mamma va och klippte sej förresten. och hon vart absolut inte nöjd, Plus att jag tyckte att det ser exakt lika dant ut som hon hade förut.. så konstig tjej som klippte.. de vart inget.. BAM!! utan de vart liksom.. URK ?     och mamma ba :


''vafan gjorde hon ? jag skämms att gå till jobbet såhär'' 


Inte för att det blev e sådan skillnad men det ser slarvigt ut som att hon inte orkade klippa skiten ;S jag måste fan lägga in en för och efter bild.. jalla puss hej


Kl: 21.42


Sorry, mamma vägra låta mej ta ett kort på henne med henns hår nu haha ;D skit dåligt humör. Men iaf.. ja har sutte och kolla på glamour med mami ;D skit mys ju,

Sitter fortfarande och snakka med Sumpan. ( underbaring ) ... vi har pratat om rätt mycket faktist.. han ringde mej nyss ;D thihi myyyyyys ;D


gabbie says:

NÄR SKA DU VARA MED MEJ DIN HUMMER ?

Sumpan! says:

När jag har piercat mej mellan ögonen

gabbie says:

MEN SLUTA




Han e så ful xD  haha!   nu ropa mamma på mej,hehe, jag ska göra fika.. men jag skriver mer imorn, SÅ SKÖÖÖNT ATT VARA TILLBAKA, känns som att jag har vare borta i evigheter :D  jalla puss hej ;D

Av gctv - 24 april 2008 15:54

Thihi ;D        DeDee Dexter     Dexter DeDee

Presentation

Omröstning

Vad tycker DU jag har för stil?
 Egen stil
 Fjortis ^o)
 Emo O_O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards